Перейти до основного матеріалу
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВ. АПК
Toggle navigation
Про журнал
Редакційна колегія
Автору
Рецензування
АРХІВ
Контакти
Редакційна політика і етика
Пошукова форма
Пошук
English
Українська
Перехід
ТРОФИМЧУК М.І.
ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦІВ ДО РЕСУРСІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
Автори:
ТРОФИМЧУК М.І.
,
БОНДАР О.С.
,
НОВІКОВА В.В.
,
САВЧУК О.В.
,
ТКАЧЕНКО О.В.
DOI:
https://doi.org/10.33245/2310-9262-2019-151-2-6-15
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ МАГАЗИНІВ З ПРОДАЖУ НАСІННЯ
Автори:
ТРОФИМЧУК М.І.
,
САВЧУК О.В.
РОЗВИТОК СЕГМЕНТА МОБІЛЬНОЇ КОМЕРЦІЇ НА ГЛОБАЛЬНОМУ ЕЛЕКТРОННОМУ РИНКУ
Автори:
ТРОФИМЧУК М.І.
ТЕНДЕНЦІЇ В СУЧАСНОМУ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори:
ТРОФИМЧУК М.І.