Ви є тут

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ МАГАЗИНІВ З ПРОДАЖУ НАСІННЯ

На сьогодні існує багато критеріїв оцінки комерційних сайтів, але й надалі вони залишаються предметом досліджень. В роботі проаналізовано існуючі системи оцінювання економічної ефективності електронних магазинів та пропонується методика вдосконалення критерію ефективності роботи на прикладі електронних магазинів з продажу насіння. Розроблені показники дозволили суттєво збільшити відповідність між критеріями та ефективністю функціонування електронних магазинів.

Ключові слова: інтернет-магазин, сайт, електронна комерція, ринок, Internet, критерій ефективності.

1. Українська асоціація директ маркетингу. (УАДМ). [Електронний ресурс]. – http://www.uadm.com.ua/wp-content/uploads/2015/07/e-commerce-.pdf.

2. Cunliffe D.V. Developing Usable Web sites – a review and model / D.V. Cunliffe // Electronic Networking Applica-tions and Policy. – 2000. –  №10(4). –P. 295-307.

3. Smith A.G. Evaluation of Information Sources [Електронний ресурс] / A.G.  Smith.– http://www.vuw.ac.nz/ &agsmith/evaln/evaln.htm.

4. Assessing US Federal Government Websites./ K.R. Eschenfelder, J.C. Beachboard, C.R. McClure and S.K. Wyman // Government Information Quarterly. – 1997. – №14(2).  – P. 173-189.

5. The Role of Pleasure in Web site Success / De Wulf K., Schillewaert N., Muylle S. and Rangarajan D.  // Information & Management. – 2006. – №43(4). – P. 434-446.

6. Park Y.A. Success Factors for Destination Marketing Web sites: A Qualitative Meta-Analysis / Y.A. Park, U. Gretzel  // Journal of Travel Research. –2007.– №46(1). – P.– 46-63.

7. Woodside A.G. Tourism’s Destination Dominance and Marketing Website Usefulness / A.G. Woodside, R.M. Vi-cente, M.  Duque //  International Journal of Contemporary Hospitality Management. –2011.– №23(4). – P.552-564.

8. Chiou, W.C. A Strategic Framework for Website  Evaluation Based on A Review of the Literature from 1995-2006 / W.C. Chiou, C.C. Lin, C. Perng // Information Management, 2010. – №47(5-6). – P. 282-290.

 

ДолученняРозмір
PDF icon trofymchuk_savchuk_1-2_2016.pdf274.21 КБ