У статті показані основні тенденції розвитку електронної комерції за постійного розширення можливостей
комунікаційних пристроїв. Досліджено можливості використання і особливості подальшого росту електронної торгівлі
як однієї з перспективних сфер інвестування. Відмічено, що у міру того, як споживачі збільшують впевненість в
прийнятті рішень у комерційних угодах за допомогою своїх електронних пристроїв, учасники ринку стають більш
вимогливими до зручності користування новим торговим інструментом. В результаті формується електронний бізнес,
який має більш ефективні процеси, можливості зниження витрат і потенційно більшого прибутку. Процес
вдосконалення електронного бізнесу продовжує тенденції електронної інформаційної глобалізації.
Ключові слова: інформаційна економіка, сайт, електронна комерція, мобільна комерція, ринок, Інтернет.