Ви є тут

ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦІВ ДО РЕСУРСІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Інтернет надає доступ до сучасних засобів залучення, забезпечення та привабливої організації обслуговування клієнтів широко доступними засобами комунікації, незалежно від географічного їх розташування або безпосередньо у поїздках. Дослідженню електронного ринку, підходів та інструментів, які застосовують в електронній комерції, присвячено значну кількість наукових робіт. Серед них вивчення чинників, які сприяють розширенню доступу до електронної торгівлі не тільки в світі, але й за межами міст всередині країн. Значну увагу в дослідженні приділено зростаючій популярності сайтів
соціальних мереж, яка приводить до розвитку нового типу електронної комерції – соціальної комерції. Розглянуто різноманітні стратегії охоплення максимальної кількості каналів комунікації з клієнтами роздрібної торгівлі.
Водночас розглянуто сучасний стан і проаналізовано основні тенденції розвитку електронного ринку України за постійного розвитку можливостей як комунікаційних пристроїв, так і різноманітних систем електронної комерції доступних в мережі. Аналіз статистичних даних показав, що засоби електронної торгівлі у комерційних угодах збільшують впевненість в прийнятті рішень та дають можливість учасникам ринку бути більш вимогливими до зручності користування ними. Досліджено особливості різноманітних шляхів залучення споживачів до місць продажу, чинників подальшого росту електронної торгівлі, як однієї з перспективних сфер інвестування. В результаті складних процесів, які відбуваються на електронному ринку формується електронний бізнес, який має дигіталізовані і відповідно більш ефективні процеси, більші можливості зниження витрат і потенційно більшого прибутку. Процес вдосконалення електронного бізнесу в свою чергу впливає на тенденції електронної інформаційної глобалізації.

Ключові слова: інтернет-магазин, сайт, електронна комерція, електронний ринок, Internet, прас-агрегатори, органічний пошук, соціальна комерція.
doi: 10.33245/2310-9262-2019-151-2-6-15
 

  1. Національний банк України. Огляд ринку платіжних карток та платіжної інфраструктури Україниза 2018 рік.URL: https://bank.gov.ua/doccatalog/ /document?id=88661687.
  2. Національний банк України. Key indicators of Ukraine's payment card market performance. URL: https://bank.gov.ua/control/en/publish/category?cat_id= =9792432/ 2019.
  3. Укрпошта.  Загальна інформація.URL:  https://ukrposhta.ua/pro-pidpriyemstvo/zagalna-informaciya/.
  4. Компанія «Нова Пошта». Підсумки роботи за 2018 рік. URL: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/5640.
  5. E-CommerceIntegration and Economic Development:Evidence from China /Victor Coutureet al. 2018.National Bureau of Economic Research 24384. doi: 10.3386 / w24384.
  6. Зайцев І. Special Project: Ukrainian e-commerce in figures, facts and pictures.URL: https://rau.ua/en/newsen/spetsproekt-e-commerce/4/ 11 грудень 2018.
  7. Поліщук А. Обзор ecommerce-рынка Украины в 2017 году.URL: https://promodo.ua/blog/obzor-ecommerce-rynka-ukrainy-v-2017.html#gref 19 лютого 2018.
  8. Chen J. and Shen X. Consumers’ decisions in social commerce context: an empirical investigation.Decision Support Systems, 2015. Vol. 79. No. C. P. 55–64.Doi: 10.1016/j.dss.2015.07.012.
  9. Gajendra Sharma Wang Lijuan. The effects of online service quality of e-commerce Websiteson user satisfaction. The Electronic Library, 2015. Vol. 33 Iss. 3. P. 468–485.
  10. Examining onlineconsumers’behavior: a service-oriented view / J.Song et al. International Journalof Information Management, 2012. Vol. 32(3). P. 221–231. Doi:10.1016/j.ijinfomgt.2011.11.002.
  11. Cavallo A.Are online and offline prices similar? Evidence from large multi-channel retailers.American Economic Review, 2017. Vol. 107(1). P. 283–303. https://doi.org/10.1257/aer.20160542.
  12. McDowell W.C. et al. An examination of retail website design and conversion rate. Journal of Business Research, 2016.  http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.040.
  13. Slabinac M., Innovative solutions for a ‘‘Last-Mile” delivery – a European experience. Bus. Logist. Modern Manage, 2016. P. 111–130.
  14. Mehmann J., Frehe V., Teuteberg F., Crowd logisticsa literature review and maturity model. Innov. Strate Logist. 2015. Supply Ch 117.
  15. Reilly D. Amazon Ponders Crowdsourcing Deliveries with ‘On My Way’ Program. Fortune. 2015, June 18. Retrieved from http://fortune.com/2015/06/16/amazon-crowd-source/.
  16. Greif Avner. Institutions and the Path to the Modern Economy: Lessons from Medieval Trade.Cambridge University Press, London, U.K.2006.
  17. Milgrom Paul R. , Douglass C. North and Barry R. Weingast () The role of institutions in the revival of trade: The law merchant, private judges, and the Champagne fairs.  Economics & Politics, 1990. Vol. 2(1). P. 1–23.
  18. Rysman Marc. The Economics of Two-Sided Markets.  Journal of Economic Perspectives, 2009. Vol. 23(3). P. 125–143. DOI: 10.1257/jep.23.3.125.
  19. Laudon K.C., Traver, C. E-Commerce 2016: Business, Technology, Society. Pearson Education, London, UK. 2016.
ДолученняРозмір
PDF icon trofi_mchuk_m._bondar_o._novikova_v._savchuk_o._tkachenko_o._2_2019.pdf (271)1.15 МБ