У статті показано, що мобільний сегмент ринку електронної комерції динамічно розвивається та переживає становлення. За розвитку та розширення можливостей пристроїв мобільного зв’язку їхня частка серед інших засобів цифрової комерції постійно збільшується. В дослідженні визначено ряд тенденцій у розвитку електронної комерції, зокрема: створення адаптованих до портативних пристроїв веб-сайтів мобільної комерції, показана можливість використання мобільної комерції рекламодавцями. Розглянуто особливості подальшого росту мобільної електронної торгівлі як однієї з перспективних сфер інвестування. Відмічено, що у міру того, як споживачі все частіше збільшують впевненість в прийнятті рішень у комерційних угодах за допомогою своїх мобільних пристроїв, учасники ринку стають більш вимогливими до зручності користування новим торговим інструментом.
Ключові слова: інформаційна економіка, сайт, електронна комерція, мобільна комерція, ринок, Інтернет.