Ви є тут
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
У статті уточнено поняття «маркетингова збутова політика в мережі Інтернет». Розглянуто динаміку розвитку
інтернет-торгівлі в Україні як перспективні напрями електронної комерції. В ході проведення дослідження узагальнено
існуючу класифікацію інтернет-магазинів та доповнено новою класифікаційною ознакою – рівнем автоматизації.
З метою покращення управління маркетинговою збутовою політикою в мережі Інтернет виділено особливості
процесу придбання товарів через електронні магазини та способи оплати товарів в інтернет-просторі. Визначено
сутність інтернет-посередників та перспективи розвитку реалізації товарів через мережу Інтернет.
Ключові слова: інтернет-торгівля, інтернет-посередники, інтернет-магазин, інтернет-покупці.
1. Teo, Thompson S.H., Pien Wang, and Chang Hong Leong. 2004. «Understanding Online ShoppingBe-havior Using a
Transaction Cost Economics Approach». International Journal of Internet Marketing and Advertising 1(1): p62.
2. Yoh, Eunah, and Mary Lynn Damhorst. 2003. «Consumer Adoption of the Internet: The Case of Apparal Shopping».
Psychology and Marketing 20 (12): p1095.
3. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг
і менеджмент інновацій. – №4, 2011. – С.64-74.
4. Литовченко І.Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія / І.Л. Литовченко. – К.: Наукова думка,
2008. – 196 с.
5. Мозгова Г.В. Інструменти інтернет-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429.
6. Петрик Е.А. Интернет-маркетинг / Е.А. Петрик. – М. : Московская финансово-промышленная академия,
2004. – 299 с.
7. Профессиональные продажи / Пер. с англ. под ред. Т.А. Лукичевой. – СПб.: Издательский Дом «Нева»,
2003. – 384 с.
8. Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія / Л.О. Стрій // За
наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 с.
9. Тягунова М.Ю. Інтернет-торгівля: сутність та особливості / М.Ю. Тягунова, М.Ю. Гудзенко // Вісник
Полтавської державної аграрної академії. – №3, 2013. – С. 160-162.
10. Украинский рынок e-commerce за 2012 оценили в $1,6 млрд. [Електронний ресурс]. – Режим доступа:
http://proit.com.ua/news/internet/2013/07/01/140713.html.
Долучення | Розмір |
---|---|
kapinusrozumeisemenenko.pdf | 309.06 КБ |