Ви є тут

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СТРАТЕГІЇ КАЙДЗЕН В МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

У статті доведено необхідність використання підприємствами елементів стратегії кайдзен у маркетингових комунікаціях. Розкрито суть стратегії кайдзен, її походження та значення. Обґрунтовано основні принципи застосування досліджуваної стратегії.

Автором розроблено безперервну систему стратегії кайдзен в маркетингових комунікаціях.

Ключові слова: стратегія кайдзен, споживачі, маркетингові комунікації, інформаційні ресурси, ринок, підприємства.

1.   Кайдзен [Електронний ресурс] // Вікіпедія : Вільна енциклопедія. – Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/Кайдзен.

  1. Гук М. Р. «Три кита» Японії [Електронний ресурс] / М. Р Гук // Інформаційний бюллетень : Українсько-японський центр НТУУ «КПІ». – Режим доступу : http://uajc.com.ua/pages.php?page_key=home&lang_key=ukr.
  2. Цзи И. Формирование и развитие коммуникационных резервов повышения качества продукции промышленного предприятия [Электронный ресурс] / И. Цзи – Режим доступа : www.tstu.ru/education/elib/pdf/2007/k_Czi.pdf‎.

4.   Бондар В. П. Комунікації в сучасному маркетингу [Електронний ресурс] / Бондар В. П., Гаврилко Т. О. – Режим доступу : http://www.lib.nau.edu.ua/Journals/3_27_2010/Bondar.pdf.

ДолученняРозмір
PDF icon bochko_1-2014.pdf262.96 КБ