Ви є тут

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

У  статті  уточнено  поняття  «маркетингова  збутова  політика  в  мережі  Інтернет».  Розглянуто  динаміку  розвитку 
інтернет-торгівлі в Україні як перспективні напрями електронної комерції. В ході проведення дослідження узагальнено 
існуючу класифікацію інтернет-магазинів та доповнено новою класифікаційною ознакою – рівнем автоматизації. 
З  метою  покращення  управління  маркетинговою  збутовою  політикою  в  мережі  Інтернет  виділено  особливості 
процесу  придбання  товарів  через  електронні  магазини  та  способи  оплати  товарів  в  інтернет-просторі.  Визначено 
сутність інтернет-посередників та перспективи розвитку реалізації товарів через мережу Інтернет. 
Ключові слова: інтернет-торгівля, інтернет-посередники, інтернет-магазин, інтернет-покупці. 

1.  Teo, Thompson S.H., Pien Wang, and Chang Hong  Leong. 2004.  «Understanding Online ShoppingBe-havior Using a 
Transaction Cost Economics Approach». International Journal of Internet Marketing and Advertising 1(1): p62.  
2.  Yoh, Eunah, and Mary  Lynn Damhorst. 2003. «Consumer Adoption of the Internet: The Case of Apparal Shopping». 
Psychology and Marketing 20 (12): p1095. 
3.  Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг 
і менеджмент інновацій. – №4, 2011. – С.64-74. 
4.  Литовченко І.Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія / І.Л. Литовченко. – К.: Наукова думка, 
2008. – 196 с. 
5.  Мозгова  Г.В.  Інструменти  інтернет-маркетингу  та  їх  переваги  для  сучасних  українських  підприємств. 
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429. 
6. Петрик Е.А. Интернет-маркетинг / Е.А. Петрик. – М. : Московская финансово-промышленная академия, 
2004. – 299 с. 
7. Профессиональные продажи / Пер.  с англ. под ред. Т.А.  Лукичевой.  – СПб.: Издательский Дом  «Нева», 
2003. – 384 с. 
8.  Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія / Л.О. Стрій // За 
наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 с. 
9.  Тягунова  М.Ю.  Інтернет-торгівля:  сутність  та  особливості  /  М.Ю.  Тягунова,  М.Ю.  Гудзенко  //  Вісник 
Полтавської державної аграрної академії. – №3, 2013. – С. 160-162. 
10.  Украинский  рынок  e-commerce  за  2012  оценили  в  $1,6  млрд.  [Електронний  ресурс].  –  Режим  доступа: 
http://proit.com.ua/news/internet/2013/07/01/140713.html. 

ДолученняРозмір
PDF icon kapinusrozumeisemenenko.pdf309.06 КБ