У статті розкрито економічну суть поняття «кон’юнктура» та розглянуті основні підходи до визначення цього поняття різними науковцями. Автором відзначено теоретико-методичні засади дослідження агропродовольчого ринку. Розглянуто властивості кон’юнктури та її особливості на ринку агропродовольчої продукції, здійснено оцінку наявних теоретико-методичних підходів до кон’юнктурного аналізу ринку, що досліджується. Обґрунтовано необхідність створення системи оперативного збору, обробки, зберігання та розповсюдження інформації про кон’юнктуру ринку на конкретний момент часу. Проаналізовано суть та методику проведення цінового моніторингу в умовах українського ринку агропродовольчої продукції. Особлива увага приділяється оцінці методів дослідження стану агропродоволь-
чого ринку
Ключові слова: агропродовольчий ринок, методи дослідження, кон’юнктура.