Ви є тут

РОЗВИТОК СЕГМЕНТА МОБІЛЬНОЇ КОМЕРЦІЇ НА ГЛОБАЛЬНОМУ ЕЛЕКТРОННОМУ РИНКУ

У статті показано, що мобільний сегмент ринку електронної комерції динамічно розвивається та переживає становлення. За розвитку та розширення можливостей пристроїв мобільного зв’язку їхня частка серед інших засобів цифрової комерції постійно збільшується. В дослідженні визначено ряд тенденцій у розвитку електронної комерції, зокрема: створення адаптованих до портативних пристроїв веб-сайтів мобільної комерції, показана можливість використання мобільної комерції рекламодавцями. Розглянуто особливості подальшого росту мобільної електронної торгівлі як однієї з перспективних сфер інвестування. Відмічено, що у міру того, як споживачі все частіше збільшують впевненість в прийнятті рішень у комерційних угодах за допомогою своїх мобільних пристроїв, учасники ринку стають більш вимогливими до зручності користування новим торговим інструментом.

Ключові слова: інформаційна економіка, сайт, електронна комерція, мобільна комерція, ринок, Інтернет.

 

 

  1.  Манифест новой экономики. Вторая невидимая рука рынка / А. Долгин – M.: АСТ, 2010. – 256 c.
  2. Украинский рынок электронной коммерции. http://cre.in.ua/articles/2013/ 10/30/obem-ukrainskogo-rynka-elektronnoy-kommertsii-prevysit-v-2013-godu-2-mlrd від 30/10/2013
  3. L2 http://www.factbrowser.com від 03/28/2013
  4. Harris Interactive http://www.factbrowser.com від 01/03/201
  5. Прес-реліз IMRG – http://www.factbrowser.com від 09/03/2013
  6. Маркетинг:  Forrester Research http://www.factbrowser.com від 11/05/2013

7.   Майя Яровая. МТС и life:) запустят сервисы мобильной коммерции http://ain.ua/2013/10/31/500151 від 31.10.2013

8.   AdvertisingAge. http://adage.com

ДолученняРозмір
PDF icon trofimchuk11106-2013.pdf (31)242.39 КБ