Ви є тут
Дослідження маркетингу брендів на основі туристичних напрямів в Україні
Туристична дестинація – це місце, яке приваблює туристів для короткочасного перебування і відвідування. Конкуренція в галузі туризму з кожним днем зростає, а конкуренція між туристичними напрямками перетворилася на конкуренцію брендів. Маркетингова марка туристичних напрямків належить до маркетингової діяльності торгової марки, в якій як маркетингові об’єкти беруть участь державні департаменти та туристичні підприємства, а культурні ресурси, природні ландшафти та туристичні послуги туристичної дестинації стають маркетинговим змістом. Маркетинг брендів відіграє важливу роль у маркетингу туристичних напрямків, але поточні дослідження пов'язаних з ними проблем маркетингу брендів все ще відносно поверхневі, відсутні теоретичні та емпіричні дослідження характеристик маркетингу торгових марок туристичного напряму. Система бренд-маркетингу туристичного напряму, заснована на загальних інтересах регіону, має важливе керівне значення для маркетингової практики туристичного напряму. Спираючись на теорію маркетингу, в цій роботі побудована система теорії маркетингової діяльності брендів туристичного призначення, виходячи із загальних інтересів регіону. Цей документ представляє маркетинг брендів туристичних напрямків в Україні як приклад. Починаючи зі статусу кво маркетингу туристичних брендів в Україні, цей документ викладає існуючі проблеми туризму в Україні і, нарешті, пропонує деякі контрзаходи для вдосконалення маркетингу бренду, а також застосувати висновок про бренд-маркетинг туристичного напряму, виходячи із загальних інтересів регіону, до практики туризму.
Ключові слова: призначення туризму, інтегрований маркетинг, маркетинг нових медіа, інтернет плюс, бренд туризму, маркетинг бренду.
1. Ülke Evrim Uysal. (2013). Branding Istanbul: Representationsof religion in promoting tourism. Branding Istanbul . No 9, pp. 223–234. DOI: 10.1057/pb.2013.16.
2. Ahmad Albattat, Jamaludin Azizul, Zuraimi Nini Shaliza Mohd, Marco Valeri. (2020). Visit intention and destination image in post-Covid-19 crisis recovery. Current Issues in Tourism. 11 nov 2020. DOI: https://doi.org/10.1080/13683500.2020.1842342.
3. Adeloye David, Carr Neil, Insch Andrea. (2020). Domestic tourists' types of exposure to terrorism and travel intentions. Current Issues in Tourism. 11 nov 2020. DOI: https://doi.org/10.1080/13683500.2020.1844161.
4. Dolores Sanchez-Sanchez Maria, De-Pablos-Heredero Carmen. (2020). A behaviour model for cultural tourism: loyalty to destination. Economic Research-Ekonomska Istraživanja. 3 nov 2020. DOI: https://doi.org/10.1080/1331677X.2020.1838313.
5. Asli, D.A. Tasci. (2018). Exploring the analytics for linking consumer based brand equity(CBBE) and fnancial based brand equity (FBBE) of destination or place. Place Branding and Public Diplomacy. Available at: https://doi.org/10.1057/s41254-019-00125-7
6. Juergen, Gnoth. (2002). Leveraging export brands through a tourism destination brand, pp. 262–280.
7. William, C. Gartner. (2014). Brand equity in a tourism destination Place Branding and Public Diplomacy . Vol. 10, 2, pp. 108–116.
8. Dwyer, L., Mellor, R., Livaic, Z, Edwards, D. and Kim, C. (2004). Attributes of destination competitiveness: A factoranalysis. Tourism Analysis, pp. 91–101.
9. Gnoth, J. (2002) Leveraging export brands through a tourismdestination brand. Journal of Brand Management. Special. Issue 9(4–5), pp. 262–280.
10. Dan'ko, N.I., Dovgal', G.V. (2016). Brendyng mista Harkova jak turystychnoi' destynacii'. [Branding of the city of Kharkiv as a tourist destination].
11. Vargo, S.L., and Lush, R.F. (2008). Service-dominant logic: continuing the evolution. Jornal of the Academy of Marketing Science, no. 36(1), pp. 1–10.
12. João, R Freire. (2015). Managing destination brandarchitecture – The case of CascaisMunicipality. Place Branding and Public Diplomacy. Vol. 12, no 1, pp. 78–90.
13. Therkelsen, A., Halkier, H. (2008). Contemplating placebranding umbrellas. The case of coordinated national tourism and business promotion in Denmark. Scandinavian Journalof Hospitality and Tourism. Vol. 8(2), pp. 159–175.
14. Sanchez, R. (2004). Conceptual analysis of brand architectureand relationships within product categories. The Journal ofBrand Management. No11(3). pp. 233–247.
15. Angelo Giraldi. (2016). Film marketing opportunitiesfor the well-known touristdestination. Giraldi and Cesareo.
16. Vecco, M. (2010). A definition of cultural heritage: From thetangible to the intangible. Journal of Cultural Heritage. No11, pp. 321–324.
Долучення | Розмір |
---|---|
lianfeng_zhang_danko_y._zhuanqing_chen.pdf | 778.93 КБ |