СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Лебедєва Л. В. Методологія економічної науки як складова загальнонаукової методології пізнання / Л. В. Лебедєва // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Вип. 22. – К. : КНЕУ, 2009. – С. 24-31.
2. Уорнер М. Классики менеджмента / М. Уорнер. – СПб.: Питер, 2001. – 1168 с.
3. Методологія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://histua.com/slovnik/m/metodologiya.
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В. Т. Бусел. – К., Ірпінь: Перун, 2005. – 1728 с.
5. Гончаров С. М. Тлумачний словник економіста / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Рівне: НУВГП, 2008. – 264 с.
6. Гаркавенко С. С. Маркетинг / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2007. – 720 с.
7. Шинкаренко И. Мантры и смертные грехи маркетинга: интервью с Филиппом Котлером. / И. Шинкаренко // Эксперт. – 2006. – № 23. – С. 34-38.
8. Мороз Л. А. Маркетинг / Л. А. Мороз, Н. Т. Чухрай. – Львів: Львівська політехніка, Інтелект – Захід, 2009. – 244 с.
9. Природа креативності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/ua/articles/13544/temp.
10. Слюсарева Л. В. Економічний механізм соціально-етичного маркетингу сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.04 “Економіка та управління підприємствами” / Л. В. Слюсарева. – Харків, 2009. – 23 с.
11. Артиш В. І. Організаційно-економічні передумови формування ринку екологічно чистої продукції в Україні / В. І. Артиш // Економіка АПК: Національний університет біоресурсів і природокористування України. – 2009. – № 2. – С. 117-120.