У статті розглядається проблема функціонування ринку овочів в Україні, що зумовлена виробниками (господарства населення) овочів з низьким рівнем механізації виробничих процесів, недостатнім використанням засобів захисту від шкідників і хвороб. Значна увага приділена проблемі збуту вирощеної продукції сільськогосподарськими товаровиробниками, оскільки товарність в них є дуже низькою внаслідок неможливості сформувати великі партії продукції для реалізації на оптових ринках. Висвітлено питання складності залучення кредитів, що пов’язують із заставою та неможливістю оформити під заставу майбутній врожай овочів. Розглядаються питання розвитку інфраструктурного забезпечення збуту овочевої продукції.
Ключові слова: сільськогосподарські товаровиробники, овочі, попит, пропозиція, ціна.