Ви є тут

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ

У статті розкрито економічну суть поняття «кон’юнктура» та розглянуті основні підходи до визначення цього поняття різними науковцями. Автором відзначено теоретико-методичні засади дослідження агропродовольчого ринку. Розглянуто властивості кон’юнктури та її особливості на ринку агропродовольчої продукції, здійснено оцінку наявних теоретико-методичних підходів до кон’юнктурного аналізу ринку, що досліджується. Обґрунтовано необхідність створення системи оперативного збору, обробки, зберігання та розповсюдження інформації про кон’юнктуру ринку на конкретний момент часу. Проаналізовано суть та методику проведення цінового моніторингу в умовах українського ринку агропродовольчої продукції. Особлива увага приділяється оцінці методів дослідження стану агропродоволь-
чого ринку

Ключові слова: агропродовольчий ринок, методи дослідження, кон’юнктура. 

  1. Батир Ю.Г., Гримблат С.О. Моніторинг ринку сільськогосподарської продукції / Ю.Г. Батир, С. О. Гримблат // Економічний простір, 2009. – № 22/2. – С. 131-136.
  2. Скопина И.В. Маркетинговый анализ на основе экономико-математических методов: в 7 частях. 4.1. Потребительский рынок, конъюнктура, модели: Учебное пособие / И.В. Скопина, А.Ф. Рогачев. – Киров: Изд-во ВятГУ, 2003. – 180 с.
  3. Новоселов А.С. Региональный потребительский рынок. Проблемы теории и практики / А.С. Новоселов / Отв. ред. В.В. Кулешов. – Новосибирск: Сибирское соглашение, 2002. – 364 с.
  4. Андрійчук В.Г. Внутрішня будова ринку сільськогосподарської продукції: теоретико-методологічний аспект // Збірник наукових праць. – Луганськ, 2004. – № 38/50. – С. 8-16.
  5. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.1 / Редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр «Академія», 2000. – 864 с.
  6. Опарин Д.И. Конъюнктура и рынки. / Д.И. Опарин. – М.: Техника управления, 1928. – 392 с.
ДолученняРозмір
PDF icon tsihanovska10-2013.pdf229.45 КБ