Ви є тут

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

У статті розглядаються організаційно-економічні засади формування збутової політики сільськогосподарських підприємств. Розкриваються особливості реалізації сільськогосподарської продукції суб’єктами підприємницької діяльності з агробізнесу. Автором проаналізовано ці особливості та досліджено механізм функціонування українського ринку агропродовольчої продукції. Розглянуті особливості та принципи дають можливість визначити основні напрями вдосконалення організації збуту продукції сільськогосподарських товаровиробників у сучасному ринковому середовищі.

Ключові слова: сільськогосподарські підприємства, збут, збутова політика, сільськогосподарська продукція, інфраструктура.

1.  Чаянов А.В. Крестьянское хозяйство. / А.В. Чаянов – М.: Экономика, 1989. – 251 с.

2.  Гайдуцький П.І. Формування та розвиток аграрного ринку / Гайдуцький П.І. // Економіка АПК. – 2004. – № 3. – С. 4-15.

3.  Паска І.М. Сучасний стан та проблеми збуту продукції сільськогосподарськими підприємствами / І.М. Паска // Інноваційна економіка. – 2012. – №5 [31] – C. 206-210.

4.  Милошик В. І. Проблеми визначення трансакційних витрат / В. І. Милошик. // Наукові записи. Т.18. – Економічні науки. – Зб. наук. праць національного університету "Києво-Могилянська академія". – К., 2000. – C. 46-50.

5.  Дудар Т. Г. Організаційно-економічні засади формування і розвитку системи агромаркетингу / Т.Г. Дудар// Економіка АПК . – 2005. – № 10 – С. 89-96.

6.  Буздалов И.Н. Аграрная теория: Концептуальные основы, исторические тенденции, современные представления / И.Н. Буздалов / РАСН. Всерос. ин-т агр. проблем и информатики им. А.А. Никонова. – М.: Academia. 2005. – 344 c.

ДолученняРозмір
PDF icon babenkova_1-2014.pdf239.53 КБ