Ви є тут
Методичний підхід до оцінювання ефективності просування товарів з використанням онлайн-інструментів
Узагальнено аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання ефективності використання онлайн-інструментів просування товарів на ринок. Основною метою проведеного дослідження було розроблення методичного підходу до оцінювання ефективності просування товарів з використанням онлайн-інструментів та дослідження практичних аспектів застосування онлайн-інструментів для просування товару-новинки на ринок.
Відповідно до мети матеріал в статті подано в наступній логічній послідовності: спочатку запропоновано на теоретичному рівні методичний підхід щодо оцінювання ефективності використання онлайн-інструментів просування товарів, особливістю якої є систематизація процесу оцінювання в три етапи: підготовчий, аналітичний та управлінський, що дозволяє приймати ефективні управлінські рішення на кожному з них. В рамках підготовчого етапу необхідно визначити цілі, завдання, терміни, методи, прийоми оцінювання ефективності використання онлайн-інструментів просування товарів.
Аналітичний етап характеризується наймасштабнішою роботою. Відповідно до запропонованої методики буде оцінювання та аналіз показників комунікаційної й економічної ефективності онлайн-просування та розрахунок інтегрального показника оцінювання ефективності використання онлайн-інструментів просування товарів на основі системи оціночних показників.
Останній третій етап – управлінський. На основі узагальнення результатів оцінювання ефективності використання онлайн-комунікацій доцільно розробити пропозиції щодо підвищення ефективності просування товарів онлайн-інструментами та розробити комплекс заходів щодо усунення виявлених недоліків комплексу онлайн-просування. Розроблення стратегій, контроль за виконанням розроблених заходів та їхня координація забезпечить ефективність управління політикою просування товарів в мережі Інтернет.
Дослідження емпірично підтверджують необхідність використання онлайн-інструментів за виходу товару-новинки на ринок та створення ефекту синергії за використання онлайн- та офлайн-інструментів просування товарів. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для підприємств харчової промисловості, які планують виходити на конкурентний ринок з новим товаром.
Ключові слова: онлайн-інструменти, онлайн-просування, ефективність, інтернет-комунікації, інтернет-маркетинг.
-
Araujo, T., Neijens, P., & Vliegenthart, R. (2015). What motivates consumers to re-tweet brand content? The impact of information, emotion and traceability on pass-along behavior. Journal of Advertising Researc. No 55 (3), pp. 284–295. DOI: 10.2501/jar-2015-009.
-
Calder, B. J. & Malthouse, E. C. (2005). Managing Media and Advertising Change with Integrated Marketing. Journal of Advertising Research. DOI: 10.1017/s0021849905050427.
-
Felix, R., Rauschnabel, P. A., & Hinsch, C. (2017). Elements of strategic social media marketing. Journal of Business Research. No70 (1), pp. 118–126.
-
Keegan, B. J., & Rowley, J. (2017). Evaluation and decision making in social media marketing. Management Decision. No 55 (1), pp. 15–31. DOI: 10.1108/MD-10-2015-0450.
-
Levin, J., Mildrom, P. (2010). Online Advertising: Heterogeneity and and Conflation in Market Design. American Economic Review Papers and Proceedings. No 100, pp. 603–607. DOI: 10.1257/aer.100.2.603.
-
Malthouse, E., Haenlein, M., Skiera, B., Wege, E., & Zhang, M. (2013). Managing customer relationships in the social media era: Introducing the social CRM house. Journal of Interactive Marketing. No 27 (4), pp. 270–280. doi: 10.1016/j.intmar.2013.09.008.
-
Novak, T., Hoffman, D., Yung, Y.-F. (2000). Measuring the customer experience in online environments: structural modeling approach. Marketing Science. No 19 (1), pp. 22–42.
-
Park, M., Lennon, Sh. (2009). Brand name and promotion in online shopping contexts. Journal of Fashion Marketing and Management. No 13 (2), pp. 149–160.
-
Pinzaru, F., & Mitan, A. (2012). Social media and marketing of the “Popcorn” music wave: The success of Romanian musicians analysed throught their perceived image on Facebook and Youtube. Economics and sociology. No 5(2), pp. 125–139.
-
Schwarzl, S., Grabovska, M. (2015). Online marketing strategies: the future is here. Journal of International Studies. No 2 (8), pp. 187–196. DOI: 10.14254/2071-8330.2015/8-2/16.
-
Tauder, R. (2005). Getting Ready for the Next Generation of Marketing Communications. Journal of Advertising Research. No 45 (1). DOI: 10.1017/s0021849905050117.
-
Watrobski, J., Jankowski J., & Ziemba, P. (2016). Multistage performance modelling in digital makketing management. Economics and sociology. No 9(2), pp. 101–119. DOI: 10.14254/2071-789X.2016/9/2/7.
-
Yannopoulos, P. (2011). Impact of The Internet on Marketing Strategy Formulation International. Journal of Business and Social Science. Available at: https://pdfs.semanticscholar.org/0ce5/c799898b4696e24518ba27e0f457f3e1df19.pdf
-
Golysheva, Ye., Kyrychenko, N., Kovalenko, Ya. (2014). Osoblyvosti vykorystannia instrumentiv internet-marketyngu na pidpryiemstvi [Features of using of internet-marketing instruments depending on the enterprise]. Naukovyj zhurnal "Molodyj vchenyj". No 10 (13), pp. 53–56.
-
Gumenna, O. (2016). Suchansi instrument tsyfrovogo marketyngu v systemi integrovanykh marketyngovyh komunikatsii [Modern instruments of digital marketing in the system of integrated marketing communications. Naukovi zapysky NaUKMA. No185, pp. 48–53.
-
Illiashenko, N., Savchenko, O. (2012). SEO-optymizatsiia yak suchasnyi instrument internet-marketynhu [SEO-optimization as a modern tool of Internet Marketing]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and Management of Innovations]. No 3, pp. 63–74.
-
Illiashenko, S., Ivanova, T. (2015). Instrumenty ta metody prosuvannia productsii i Internet: analitychnyi ogliad [Internet promotion tools and techniques: analytical review]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and Management of Innovations]. No 3, pp. 20–32.
-
Lytovchenko, I. (2008). Metodologichni aspect Internet-marketyngu. 196 p.
-
Paderin, I., Romanov, O., Tytovets, Ye. (2016). Internet-marketyngu na pidpryyemstvakh malogo ta serednuigo biznesu [Development of Internet Marketing at Small and Medium Business Enterprises]. Economichanyi visnyk Donbasu [Donbas Economic reporter]. No 1 (43), pp. 120–124.
-
Parabellum, A., Mrochkovskyi, N. (2013). Sotsialnyie sieti. Istochniki novykh klientov dlia biznesa. 47 p.
-
Ravikovych, I. (2015). Otsinka efektyvnosti vprovadzhennia instrumentiv internet-marketyngu [Efficiency estimation of internet marketing tools implementation in trade enterprise activity]. Economika: realii chasu [Economics: time realities]. No 5(21), pp. 161–166.
-
Sapigura, S. (2015). Kontent-marketyng [Content marketing]. Economichnyi analiz [Economic Analysis]. No 2, pp. 186–191.
-
Semenenko, K., Scrygun, N, Kyrylenko, I. (2017). Osoblyvosti zastosuvannia instrumentiv onlain-marketyngu pid chas prosuvannia tovariv v merezhi Internet [Peculiarities of online-marketing instruments’ implication during the products’ advancement in the Internet]. Visnyk Odeskogo natsionalnogo universytetu [Reporter of Odesa National University]. Economics. No 12 (65), pp. 136–140.
-
Soliar, O. (2014). Sait yak marketyngovyi instrument prosuvannia tovaru v merezhi Internet [Site as marketing instrument of products advancement in the Internet]. Available at: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/22746/1/56.pdf.
Долучення | Розмір |
---|---|
kapinus_l._rozumei_s._skrygun_n._semenenko_k.pdf | 1.13 МБ |