Ви є тут

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ПЕРЕРОБКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

У статті обґрунтовано необхідність формування методології дослідження наукової проблеми маркетингового забезпечення діяльності підприємств. Здійснено аналіз основних підходів до трактування терміна “методологія” та визначено виняткову роль методології економічної науки для одержання перспективних практичних результатів діяльності. У процесі дослідження методологію маркетингового забезпечення визначено як сукупність методів, підходів, принципів та засад дослідження, а також системи цих елементів, що сприяє якісному процесу пізнання та осмислення явища. Запропоновано і розглянуто основні науково-методологічні засади, що на думку автора, є основою теоретичного осмислення проблеми маркетингового забезпечення діяльності, з’ясовано їх значення та роль у процесі діяльності й розвитку підприємства із переробки сільськогосподарської продукції.

Ключові слова: методологія, методологічні засади, маркетингове забезпечення, переробне підприємство, діяльність підприємства.

 

 

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Лебедєва Л. В. Методологія економічної науки як складова загальнонаукової методології пізнання / Л. В. Лебедєва // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Вип. 22. – К. : КНЕУ, 2009. – С. 24-31.

2. Уорнер М. Классики менеджмента / М. Уорнер. – СПб.: Питер, 2001. – 1168 с.

3. Методологія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://histua.com/slovnik/m/metodologiya.

4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В. Т. Бусел. – К., Ірпінь: Перун, 2005. – 1728 с.

5. Гончаров С. М. Тлумачний словник економіста / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Рівне: НУВГП, 2008. – 264 с.

6. Гаркавенко С. С. Маркетинг / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2007. – 720 с.

7. Шинкаренко И. Мантры и смертные грехи маркетинга: интервью с Филиппом Котлером. / И. Шинкаренко // Эксперт. – 2006. – № 23. – С. 34-38.

8. Мороз Л. А. Маркетинг / Л. А. Мороз, Н. Т. Чухрай. – Львів: Львівська політехніка, Інтелект – Захід, 2009. – 244 с.

9. Природа креативності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/ua/articles/13544/temp.

10. Слюсарева Л. В. Економічний механізм соціально-етичного маркетингу сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.04 “Економіка та управління підприємствами” / Л. В. Слюсарева. – Харків, 2009. – 23 с.

11. Артиш В. І. Організаційно-економічні передумови формування ринку екологічно чистої продукції в Україні / В. І. Артиш // Економіка АПК: Національний університет біоресурсів і природокористування України. – 2009. – № 2. – С. 117-120.

ДолученняРозмір
PDF icon kovbas11106-2013.pdf268.94 КБ