У статті досліджено особливості виведення вітчизняної сільськогосподарської продукції на ринок Європейського
Союзу. Зокрема, виявлено основні перешкоди, які гальмують просування вітчизняної продукції дрібних та середніх
виробників на європейський ринок. Проведено дослідження спектру послуг, які пропонують ОРСП вітчизняним
виробникам у формуванні оптових партій сільськогосподарської продукції. Проаналізовано фактичні та потенційні
можливості ОРСП з надання послуг щодо виведення вітчизняної продукції на європейський ринок. Рекомендовано
поглибити державне втручання в роботу ОРСП, зокрема в частині створення державних департаментів.
Ключові слова: ринок, аграрний ринок, інфраструктура аграрного ринку, маркетингові канали реалізації
сільськогосподарської продукції, оптова торгівля сільськогосподарською продукцією, оптовий ринок
сільськогосподарської продукції (ОРСП), експорт вітчизняної сільськогосподарської продукції, ринок Європейського
Союзу, кооперативний рух, державне втручання.